Kaupan hupparit, T-paidat, mukit, pelit ja osa tauluista sekä kasseista ovat uniikkeja ja niitä valmistetaan vain tilauksen jälkeen. Tämä tarkoittaa sitä, että palautusta ja vaihtoa ei tueta, jos asiakas on tilannut väärän koon, värin tai yksinkertaisesti muuttanut mielensä. Siksi jokaisen tuotteen kohdalla painokkaasti pyydetään tarkistamaan ennen tilauksen vahvistamista, että tilattava tuote on oikean kokoinen ja värinen.

Yllämainituille tuotteille saat tilatessasi seurantakoodin.

Kaupan tuotevalikoimaan kuuluviin kirjoihin, julisteisiin ja käsin valmistettuihin tuotteisiin sovelletaan samaa edellä mainittua käytäntöä.

Pysytään vihreällä linjalla, ja vältetään turhia palautuksia 🌿

Tuotteet, joita ei palauteta

  • Ladattavat tuotteet
  • Lahjakortit
  • Alennustuotteet

Vaihto- hyvityskäytäntömme

Vioittuneen tuotteen tai valmistusvirheen sattuessa tarjoamme ilmaisen vaihdon tai hyvityksen 30 päivän kuluessa tuotteen tilauksesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, ja toimita selkeä kuvaus ongelmasta.

Jotta tuotteesi voidaan hyvittää tai vaihtaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen vastaanotit. Sen tulee olla myös alkuperäisessä pakkauksessa.

Vaihto- hyvityskäytäntömme on voimassa 30 päivää. Jos ostoksestasi on kulunut 30 päivää, emme voi tarjota sinulle täyttä hyvitystä tai vaihtoa.

Ennen tuotteen palautusta ota yhteys asiakaspalveluumme, niin kerromme kuinka sinuntulee toimia.

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos pyyntösi hyväksytään, hyvityksesi käsitellään ja luottokorttiisi tai alkuperäiseen maksutapaasi lisätään automaattisesti hyvitys tietyn päivän kuluessa.

Olet itse vastuussa tuotteen palautuksesta aiheutuneiden toimituskulujen maksamisesta. Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuksen toimituskulut vähennetään hyvityksestäsi.

Asiakaspalvelummeyhteystiedot:ma********@***il.com