Toimitusehdot

0 Shares

Toimitusehdot

MaikkiMoon Y-tunnus 1853247-8 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden arvonlisävero 0% (19.11.2020).

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: inkeri.himanka@gmail.com
Puhelin: 040 5586 807
Postiosoite: Asemakatu 27 D 23, 94100 KEMI

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus FI24865594) on verkkokaupan maksujen välittäjä. Paybyway Oy on Finanssivalvonnan hyväksymä maksujen välittäjä. Maksuprosessi suoritetaan Visma Payn verkkopalvelussa. Visma Pay tai Paybyway Oy näkyy maksun vastaanottajana pankkitililuettelossa ja laskussa. Visma Paylla maksaminen on turvallista. Kaikki tiedot vaihdetaan suojattujen yhteyksien kautta. Kauppa tapahtuu online-asiakkaan ja verkkokaupan välillä. Verkkokauppa on vastuussa kaikista kauppaan liittyvistä velvoitteista. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Paylla voit maksaa tilauksesi internetpankkitilillä, lompakolla, maksukortilla (luotto / maksukortti), laskulla tai osamaksulla. Seuraavia maksutapoja tuetaan: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Jousto, Enterpay Company Invoice, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit- , Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -maksukortit.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakolla, jos olet sallinut verkkomaksamisen MobilePay-sovelluksen asetuksissa. Maksaminen MobilePayn kautta tapahtuu suoraan MobilePay-palveluun liitetyltä maksukortilta. Jos maksun veloittaminen linkitetyltä kortilta epäonnistuu, MobilePay-palvelua ei voi käyttää verkkokaupassa.

Pivo: Pivon ehdot löytyvät täältä: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/ Jousto-lasku ja osamaksu on suomalainen palvelu, joka tekee ostoksia nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, joiden talous on tasapainossa. Joustolla saat 30 päivän aikaa maksaa ilman korkoa tai kuluja. Saatuasi laskun voit päättää maksaa sen kerralla tai osittain. Voit maksaa ostoksemme jopa 36 osaan alkaen 9,90 eur / kk. Jousto-osamaksun kulut ovat 3,90 eur / kk ja korko 19,90%. Joustolla voit maksaa ostoksia 30 – 3000 eur. Aurajoki Nordic Oy myöntää luoton. Lue lisää osoitteesta www.jousto.com.

Ota yhteyttä Visma Payiin Visma Pay, Paybyway Oy (y-tunnus FI24865594) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: (09) 315 42 037 (arkisin 9-17) Osoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta, Suomi

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Kuluttajalla ei kuitenkaan ole oikeutta peruuttaa digitaalisen tuotteen ostoa sen jälkeen, kun yritys on aloittanut digitaalisen tuotteen toimittamisen.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

0 Shares
Copy link
Powered by Social Snap